7 Aug 2016

Top Ten VS Ziaja losion za samopotamnjivanje (pre/posle,tips&tricks)



Hello ladies,
ovo je moj prirodni ten.

Da počnemo sa Ziaja losionom za samopotamnjivanje.Trenutno nemam sliku,jer sam ga koristila prošle godine,ali izgleda ovako
Kupila sam ga u DM-u na akciji,redovna cena mu je 499 dinara.


Top Ten losion sam kupila pre nekih nedelju dana.Kupljen u DM-u,redovna cena mu je 619 dinara,trenutno je na akciji i kosta oko 550 din.

Budući da sam sa Ziaja losionom prosle godine imala *situaciju* da su mi nakon nanošenja šake bile narandžaste,ovog puta sam rešila da kupim rukavicu.Verovale ili ne,sem u kineskoj radnji,nigde je nije bilo !
Tako da sam završila sa ovom čudnovatom rukavicom,slika sve govori.No,da je radila posao,oprostila bih joj izgled.Ali nije ! I kroz rukavicu mi je probila krema pa opet imam narandžaste dlanove.
Naravoučenije,ne kupujte rukavice od ovakvog materijala,sasvim lepo sam mogla da iskoristim one obične za farbanje,i da sačuvam šake.

POREDJENJE

Tekstura
Ista im je tekstura,lako se nanose,brzo upijaju,bele su boje i nanose se kao obični losioni za telo,što može biti tricky jer ne vidite ako ste neko mesto preskočili.Tako da,dobro se utrljajte !

Miris
I jedan i drugi su blagog mirisa u bočici,i dok ih nanosite,deluje ne-tako-strašno,medjutim,posle par sati,ljudi moji,smrdite na zagorelo !I to nije mana,jer SVE kreme za samopotamnjivanje imaju taj neki zagoreli miris nakon par sati,to je sasvim normalno,posle 2 tuširanja miris nestaje,i nemojte kao ja birati kremu po mirisu,jer sam upravo za ove dve čula da imaju blag i znatno prijatniji miris od ostalih.

Hidratacija
Ja sam lično zadovoljna,nisu mi isušile kožu,hidriraju sasvim dovoljno i nisam imala potrebu da nanosiom običan losion pre nanošenja ovih kremica.

Boja

Boja se razvija nakon par sati,ja ih uglavnom namackam pre spavanja,ujutru se istuširam i namažem običan losion za telo.

Razlika
Razlika je cena,svakako,Ziaja dolazi u pakovanju od 300ml za 499 dinara,a Top Ten u pakovanju od 200ml po ceni od nešto više od 600 dinara.
Što se same boje tiče,meni je prilično slična,iako je na slikama drugačija,doduše slika sa Ziaja losionom je od prošle godine te je i osvetljenje drugačije.Kod Ziaje sam malo brže potamnela,mada sam i Top Tenom sasvim zadovoljna,postepeno se tamni i ne izgleda neprirodno.
Rekla bih da se Top Ten teže skida.

SAVETI

Fleke i kako ih izbeći
Obavezno nanesite kremu na suve delove pre nanošenja losiona za samopotamnjivanje,tipa laktovi,kolena,preporučujem da za šake i stopala čak pomešate neki običan losion sa losionom za samopotamnjivanje kako Vam se ne bi desilo sledeće :


To je moja *Ahilova peta*,slaba tačka,uvek mi je koža suva na tom pregibu,i naravno,ostala je fleka.

Priprema za nanošenje
Obavezno piling ! Zato sam i kupila Ebelin lufu za tuširanje.Dobro se istrljajte dok se tuširate,osušite se POTPUNO,tek 20ak minuta nakon toga nanosite losion.

Sve u svemu,zadovoljna sam i jednom i drugom.Jeste li koristile neki od ovih losiona,kako ste zadovoljne i imate li neki pored ovih da mi preporučite ?

ℒots of ℒove,J.❤

4 comments:

  1. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu i novi post je tu. https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Great post dear ♥ I love your blog !
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. ja sam koristila Zlaju i odlicno iskustvo imam sa tim losionom
    nakon prvog koriscenja imala sam isti problem sa narandzastim rukama ali je lako resivo, nakon nanosenja treba oprati dlanove
    ja samo uzmem na dlan tecnost za pranje ruku, protrljam samo dlanove operem i osusim dlanove peskirom, ne diram nadlanicu :-)
    jako sma zadovoljna, divna prolecna priprema za suknje i haljine :-)

    ReplyDelete
  4. Prezadovoljna sam lasion koristim nedelju dana prijatnog je mirisa i ne ostalja fleke . Zlaja

    ReplyDelete