31 Jul 2016

Dove DermaSpa uplifted+ body lotion (mini recenzija)



Veliki sam i iskreni ljubitelj Dove kozmetike,no nazalost...

Merkam ga otkako se pojavio,naravno,ne bih ja bila ja da nisam čekala sniženje.Regularna cena je oko 900 dinara,ja sam svoj kupila sa 15% popusta.Vec dva meseca ga koristim,tako da,evo moje iskrene recenzije.

Sta ovaj proizvod obećava
Kao spoj dermatološke i spa nege,obecava uz hidrataciju i zategnutost&elastičnost kože.

Formula&sastav
U odnosu na Dove losione koje sam do sada koristila,ova formula je znatno redja.Nanosi se mnogo lakše,brze ga koža upija i manje proizvoda Vam je potrebno za celo telo.Ne bih ga preporučila jako suvoj koži,niti za hidrataciju zimi,ovo je pravi letnji losion(kako po formuli,tako i po mirisu,mirise osvezavajuce,na ljiljane&krastavac) i mislim da je nega sasvim dovoljna za normalnu kožu.


Zategnutost&elastičnost kože
Da,oseti se nakon nanošenja,no,ne traje.Nakon 15-20 minuta,taj osećaj nestaje.Svakako,da se ne lažemo,ne možemo očekivati od losiona da nam zategne trajno kožu i napravi neke velike promene,te neću ovo ubrajati u mane.


Zaključak : Sem mirisa,koji me je prijatno iznenadio,nisam specijalno oduševljena.Is it worth the hype ? Nazalost,po mom mišljenju,ne.Formula je prelagana,kupila bih ga opet,kao letnju osvežavajuću mackalicu,ali ne po ovoj ceni.


Delite li moje mišljenje,ili je ovo samo do moje krokodilske kože ?

ℒots of ℒove,J.❤

No comments:

Post a Comment