7 Apr 2014

My Nail Care Routine ! (Moja nega noktiju)

Unapred se izvinjavam na poduzem postu ! :)

Godinama ( oko 7 godina) sam nosila nadogradnju ili samo gel,i pre nesto vise od dva meseca (22.01.) sam resila da sve to skinem,i krenem sa negovanjem svojih prirodnih noktiju.
Ovo su moji noktici sa gelom



Ne mogu da vam opisem kakvi su mi nokti bili nakon skidanja gela.Slabi,savitljivi,prozirni-mogla sam nokat da savijem tako da dodirne jagodicu prsta.

Ali da krenemo od pocetka.Najpre,isturpijam ja lepo gel,i taman pomislim kako nisu tako losi...evo kako su izgledali


I tako krenem na to da mazem Rimmel Nail Rescue.Kad,posle dva dana,krenu delici nokta sa povrsine da otpadaju ! Ispade da nisam dobro skinula gel,ili cak taj vestak koji sam imala preko nisam odlepila-uglavnom-nisam sve isturpijala.Tako da je opet krenula tortura sa turpijanjem.I onda sam videla kako zaista izgleda moj nesrecni nokat.
Pokupovala sam aparate za negu,i krenula u akciju oporavka.

Koristila sam Rimmel Nail Rescue,kojim sam prezadovoljna !Cena je oko 400 din.


Evo sta je ostalo od njega,dusu sam mu iscedila :)
On mi je bukvalno spasio nokte ! Uputstvo za koriscenje-mazete jedan sloj prvog dana u nedelji,drugi sloj preko prvog drugog dana,i onda pravite pauzu do pocetka sledece nedelje,kada skidate ova dva sloja i ponavljate proceduru.Napomena-jako je jak,ukoliko su vam nokti osteceni kao sto su moji bili,peci ce vas nokatna ploca nakon mazanja.Izbegavajte zanoktice,preporucujem da ih zastitite kremom ili uljem za zanoktice pre mazanja.Losa strana-sadrzi formaldehid.Nakon dve nedelje koriscenja primetila sam da su mi nokti nenormalno jaki.Ali zaista,previse jaki.Bili su toliko kruti,da sam imala osecaj kao da su tanko staklo-da su naizgled cvrsti ali da ce puci pri jacem udarcu.Zasto ? Zato sto sam zaboravila na hidrataciju noktiju.Morate,obavezno,da hidrirate nokte izmedju serija mazanja.Nokat mora da se hrani da bi bio elastican !

Ja sam za to koristila prirodno,nerafinisano,kokosovo ulje,kojem cu posvetiti poseban post,jer ima zaista mnogo primena,i svima ga toplo preporucujem.Cena je oko 700 dinara.



Ja sam ga mazala preko celog nokta i onda raduckala nesto po netu,gubila vreme,dok upije.

Posto ne mogu celu teglu da nosim u torbi sa sobom(nazalost),kupila sam Essence ulje za zanoktice koje takodje vrsi posao.Cena je manja od 200 din.


Mirise na pomorandze,srednje je masno,brze upija nego kokosovo ulje.Sve u svemu-ja sam zadovoljna.

Skidac laka za nokte koji trenutno koristim je Lilly rozi nail polish remover bez acetona.
Cena je 120 din.
Nazalost,iako je bez acetona,poprilicno mirise na aceton i isusuje mi nokte :( Iako,citala sam recenzije drugih devojaka,mnogima odgovara.Dobra strana-skida i najtamnije boje laka bez razmazivanja.


Ovo je moj najnoviji clan posade za negu ruku,obozavam ga :)
Kupila sam ga u kompletu sa I love you kremom za ruke za oko 150 dinara. ( Oriflame kozmetika )



Za ciscenje noktiju prilikom pranja ruku koristim ovakvu ceticu,kupljenu kod Kineza za neku sicu.

Slika je preuzeta sa interneta,jer sam ja svoju uspela da polomim na pola,pa nije bas za fotoseshn.:)

Gorepomenutu I love you kremu za ruke trenutno nosim sa sobom,a pored nje mackam i Dove intensive nourishment kremu kojom sam jako zadovoljna.



Dove bolje neguje,ali i teze upija.Oriflame kremica lepse mirise-mirise mi na neke jagodice sa slagom,dok Dove mirise klasicno,kao svi njihovi proizvodi.Doduse,ni jedna ni druga nemaju jak miris.
Za izbeljivanje vrhova koristim Essence olovku za izbeljivanje vrhova.Cena je nesto preko 100 dinara.



Evo kako izgleda sa unutrasnje strane kada se nanese....nije prelepo,priznajem,ali ja je ipak koristim. (:




Pre dva dana kupila sam Eveline 8u1.Cena je oko 270 din.


Uputstvo za upotrebu-maze se po jedan sloj 4 dana.Nakon toga se skida,i ponavlja postupak.
Lak nije bezbojan,ima blago mlecnu,prelepu boju.Meni se licno jako dopada.Jos uvek je rano da pricam o samom ucinku proizvoda,ali bice prilike svakako.

Dodatak-
Moja sestra gricka nokte,pa sam joj kupila pre par dana Golden Rose lak protiv grickanja noktiju.




Uputstvo za upotrebu-namazati jedan sloj,i nakon dva dana ga skinuti,i ponoviti postupak.Lak ima ukus kaktusa(slozile smo se sestra i ja,haha) sa primesom neceg ljutastog-necete ni pomisliti da stavite prste u usta !Ukus ne nestaje nakon pranja ruku,ali posle dva dana se preporucuje da se namaze novi sloj-dakle,toliko otprilike traje ta gorcina,sta li je.Jedina losa strana je sto sestra nije mogla ni cips da jede,ako slucajno jezikom dotakne prst,sve joj se smuci,haha.Boja laka je prozirna,ima rozikasti odsjaj.

I za kraj,evo kako sada izgledaju moji noktici.




Ako biste volele da citate detaljnu recenziju o nekom od proizvoda,slobodno mi napisite u komentaru ! Sve kritike i sugestije ( a moze i pohvale,haha) su uvek dobrodosle :)






8 comments:

  1. Ne izvinjavaj se ti na duzem postu nego zato sto ne pises redovno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,iskrena da budem,imala sam ocajnu kameru na telefonu,pa nisam ni imala inspiraciju da pisem,buduci da bi slike bile mutne i neinspirativne.Polazim od sebe,ja volim da vidim lepe slike kad citam blog,slike me i nagovore da kupim proizvod,haha.:)
      Popravicu se,obecavam,od danas sam redovna ! Hvala na citanju :)

      Delete
  2. Odlican post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepse,jako mi znace takvi komentari ! :)

      Delete
  3. Svaka cast na detaljnom postu! Jel bi mogla samo da mi kazes gde moze da se kupi Eveline 8u1? Cula sam vec par puta da ga blogerke spominju, a uvek ga nekako propustim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,trudila sam se da obuhvatim sve,a da ne davim :)
      Mozes ga naci u svakom Lilliju,cena je 270 din.
      Pozdrav ! :)

      Delete
  4. Super je blog. :)
    Da bi lakse skinula tamnije nijanse laka i da ti nokat ne bi primio pigmente...pre nego sto nalakiras taman lak, na nokat prvo namazi neki bezbojan ili na primer lak za jacanje nokti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Joco :*
      Da,da,znam,uvek koristim bazu,pisacu o tome kad budem pisala o lakovima koje koristim za svaki dan. :)

      Delete