26 Apr 2014

WhiteSmile7 trakice za izbeljivanje zuba - recenzija

"Za samo 7 dana White Smile trakice izbeliće detaljno zube. Ukloniće kamenac, flekice od vina, kafe, cigareta. Mekane, savitljive, lagodne za korišćenje.''




Ovo kaze proizvodjac.
A evo sta ja kazem... :)




Pakovanje sadrzi 14 tracica,7 za gornju i 7 za donju vilicu.
Ovo je treca kutija koju sam iskoristila.Prvu sam isprobala prosle godine,na leto(pun tretman,dakle,7 dana za redom sam stavljala trakice),i buduci da sam bila zadovoljna rezultatom,nastavila sam sa koricenjem.Kupila sam jos jednu kutiju koju sam u medjuvremenu koristila povremeno,da odrzim belinu.Po jedna tracica kad se ide na svadbu,rodjenje,krstenje,itd. :)

Pre dve nedelje sam kupila jos jednu kutiju,i resila da opet odradim full tretman,da ispostujem svih 7 dana.
dobijate i uputstvo za upotrebu

u kutiji se nalazi 7 ovakvih kesica

i skalu kako biste videli rezultat pre i posle,koja meni,iskreno,nije sluzila nicemu,jer su mi u startu zubi bili beli kao na skali broj 1




*Nacin upotrebe i malo korisnih saveta*
1.Moram da naglasim da sam napravila ogromnu gresku sa prvom kutijom-nisam koristila vatu ! Pljuvacka mi je odvajala trakice od zuba,i one su klizile,ja sam jela onaj gel...ma uzas.Dakle - obavezno ugurajte po parcence vate sa obe strane oko one resice iznad gornjih zuba.To ce automatski podici gornju usnu,pa vam ona nece stajati preko trakica.Isto tako,mozete da uradite i sa donje strane.Lakse se zivi :)

2.Trakice drzite 30-60 min,u zavisnosti od osetljivosti zuba.Meni se,licno,osetljivost javila posle treceg dana upotrebe,pa sam napravila pauzu jedan dan.Slobodno napravite pauzu,nece se nista promeniti.

3.Ne preporucuju se kafa,obojeni sokovi i cigarete dok koristite trakice.

Ja sam kafoholicar,tako da sam morala da nadjem neko resenje-pila sam kafu na slamcicu !
I pusac sam,nazalost,i toga se nisam odrekla.Verujem da bi rezultati bili bolji da jesam. :(

4.Kako bi trakice cvrsce stajale na zubima,probajte da,kada ih stavite na zube,noktom ugurate trakicu izmedju svaka dva zuba.Dakle,samo pritisnete noktom,da je fiksirate.

5.Nemojte piti vodu dok ih imate u ustima,da ne biste progutali i malo gela sa njom.Gel ima ukus i miris paste za zube,nije neprijatan,ali,ipak sadrzi hidrogen,i ne bi trebalo da ga gutate.

6.Nemojte prati zube neposredno pre i posle koriscenja trakica,da ne biste nadrazili desni,jer tako nadrazene mogu da peckaju ako dodju u dodir sa gelom.Ja sam recimo prala zube pola sata pre i posle stavljanja trakica,a u medjuvremenu nisam nista jela/pila (sem vode).Visak gela na zubima nakon skidanja trakica sam skidala trljanjem papirnom maramicom.

7.Moj redosled stavljanja-vata,pa istrljam zube papirnom maramicom da budu suvi,kako bi se trakice lakse nalepile,zatim donja,pa gornja trakica.

*O trakicama*
Procenat hidrogena je 6%,sto nije mnogo,kod ordinacijskog izbeljivanja se koristi hidrogen od 30%.


*Zakljucak*
Zubi nisu holivudski beli,to bi bilo nerealno ocekivanje,ALI svakako se vidi razlika.Boja je osvezena,flekice na dnu zuba,tik do desni,i na prevoju izmedju dva zuba (od kafe,cigareta) su uklonjene.I ljudi u mojoj okolini su primetili razliku !

Da li ih preporucujem ? Definitivno da !

*Gde ih kupiti*
Cena je 1250 din. a trakice mozete naruciti online (klik ovde ),postarina se ne placa.
Mozete ih naci i u Lilly-ju i DM-u,gde je cena malo jaca,oko 1400 din.

*Napomena*
Trakice sam kupila svojim novcem,dakle,recenzija je potpuno iskrena.

PRE





POSLE






Da li ste ih isprobale,ako niste,da li biste ? 
Hvala na citanju

4 comments:

  1. Čitala sam samo pohvale, naručila sam svoje preko ebay-a, čekam da mi stignu. Nadam se da će i mene oduševiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li narucila ove ili Crest trakice ? Posto ove ne moras preko ebay-a,pa si me zbunila sad :D

      Delete
  2. Divni zubi, ko sa reklame... :clap:

    ReplyDelete