17 Jul 2013

Eveline Tanning Accelerator




Eveline je jedan od najpoznatijih kozmetickih brendova u Poljskoj.Ono sto je meni kod ovog brenda provuklo paznju jeste odlican kvalitet a pristupacne cene.

Ova krema o kojoj je danas rec je zapravo krema za brze tamnjenje,bilo u solarijumu,ili na suncu.
Licno sam je isprobala i u jednom i na drugom,i vrlo sam zadovoljna,a mene je tesko zadovoljiti! :)
Inace sporo tamnim,moja koza kao da ignorise sunce,niti gorim,niti menjam boju,ali uz pomoc ove kremice sam uspela :) Za desetak minuta u solarijumu(tj. za par sati na suncu),dobila sam boju kao da sam bila bar dva dana na moru.



Nanosi se neposredno pred ulazak u solarijum.Jako se lepo razmazuje,nema onog osecaja lepljivog i teskog na kozi.Lagane je i fine teksture.

Radi po principu podsticanja prirodne preplanulosti.Njen sastojak Suntan Accelerator ubrzava proizvodnju melanina u kozi,te se brze dobija boja.Sadrzi jos i beta karoten,shea buter i vitamine A,E i F.Ovo nije krema za samopotamnjivanje,i ne mogu se od nje dobiti fleke !

Bele je boje i neznog mirisa.Mene podseca na crvene,slatke jabuke.
Koza je posle nje hidrirana i osvezena.Na kremi pise da ima i zastitni efekat,mada se ja na to ne bih oslanjala.Ne bih preporucila osobama sa jako svetlim tenom da je koriste bez neke kreme sa zastitnim faktorom ispod.Prvo sacekajte da ona upije,pa onda nanesite Eveline kremu.




Inace sam bila jako skepticna(kao i uvek),jer je cena oko 400 din,dok su ostale kreme koje pospesuju tamnjenje(kao npr. Astherove,o kojima ce biti reci u buducim postovima) duplo suplje.
Pakovanje je od 150ml.Moze da traje celo leto,jer je dovoljna jako mala kolicina da prekrije celo telo.



Ja sam svoju kupila u Lilly-ju,i uz kupon me je izasla 280 din !
Nazalost,ta akcija je istekla,ali ako je bude bilo opet,obavesticu vas.:)
Moze se naci i online,ukoliko nemate u blizini prodavnice koje drze Eveline kozmetiku,a evo i linka.

Sve u svemu,ja sam stvarno zadovoljna ! Jeste li je vi probale,kakva su vasa iskustva i da li imate mozda neku drugu preporuku ?

Do sledeceg citanja,
ℒots of ℒove


10 comments:

  1. Obavestavaj obavezno kad su akcije,ja to nista ne pratim,nisam u toku uopste.A ovu kremicu merkam odavno,pratim blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na pracenju !
      Javljam,obavezno,gledacu da vas u svakom postu obavestim o nekoj akciji,snizenju...
      Kisses ❤

      Delete
  2. Da li si koristila kremu i na lice? tj jel moze da se koristi na licu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena,najpre,izvini sto kasnim ovoliko sa odgovorom i hvala ti na pracenju ! Jesam,koristila sam kremicu za lice,nije preterano agresivna.Ja generalno imam osetljivije lice koje lako izgori,te su mi se i od ove kreme zarumeneli obrazi i nos,ali se to u pauzama izmedju odlazaka u solarijum povlacilo :)
      Javi kako si zadovoljna kremom ako odlucis da je isprobas ! Kisses ❤

      Delete
  3. Uuuuu ovo bih mogla da probam.
    Do sad sam bila skepticna po pitanju njegovog dejstva, a i uvek bih zaboravljala da potrazim recenzije na netu. :)

    ReplyDelete
  4. Juce sam bas isla do Lillija da ga opet uzmem,medjutim,nije ga bilo.Kaze radnica da ga ove godine nisu ni dobijali :(
    Javljam kad i ako naletim ponovo na njega :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam koliko vam to pomaže ali da ne lutate ako imate prodavaonice Bipe tamo sam ju jedino uspjela naći, a ako i nemate da znate ako vam netko može poslati poštom....

      Delete
  5. Slucajno sam naisla na tvoj blog preko foruma Ana, i prosto moram ovo da prokomentarisem - ne znam da li si ti na ovoj slici u kupacem, ali ako jesi onda svaka ti cast! Bomba si! :D

    ReplyDelete
  6. da, i mene zanima jesi to ti na slici, i jel taj ten zahvaljujuci ovom proizvodu? :D

    ReplyDelete
  7. Draga koliko sedmicno odlazis u solarijum,ja kontam sad prvi put krenuti,a vidim po zadnjoj slici da imas divan ten,i jeli ti bolji ovaj ubrzivac ili oni u solarijumu? Hvala. Lp

    ReplyDelete