3 Sept 2014

Aloe Vera - Forever Living Products

Danas od mene nesto malo drugacije,ali izuzetno korisno. :)
Predstavljam Vam proizvode kompanije Forever Living.

Kompanija Forever Living Products osnovana je 1978. godine u Feniksu, Arizoni. Medu vodecim je svetskim proizvodacima dodataka ishrani.FLP je najveci svetski proizvodac i distributer soka od Aloe Vere.Program proizvoda FLP ukljucuje med koji se skuplja u visoravnima Arizone gdje se nalazi i nacionalni park. Med se sakuplja i od ispase pcela na plantazama aloje jer se tako vrsi prirodno oprasivanje, a ovaj med je izuzetno bogat hranljivim materijama. Dovoljno je reci da se u ovom medu nalazi 20 amino kiselina od 22 koliko ih ima ukupno. U svom radu kompanija koristi prirodna dubriva, bez hemijskih zagadjivaca!
 izvor (klik)

Zasto je Aloa Vera dobra za nas organizam ?
Aloa Vera(u narodu poznata kao eliksir vecnosti ili Kraljica lekovitih biljaka) ima mnogobrojna ucinkovita dejstva na nasu kozu,kosu i celokupan organizam.Sadrzi gomilu vitamina(poput vitamina A,B1,B2,B3,B6,B9,B12,C,E),minerala,enzima i aminokiselina.

Trenutno od njihovih proizvoda imam labelo i antibakterijski gel,cije cu Vam recenzije predstaviti u daljem tekstu. :)

*Forever Hand Sanitizer*



Antibakterijski gel na bazi Aloe Vere i meda.Zelatinasta masa koja je vrlo lako razmazuje,isto tako upija,i ostavlja izuzetno prijatan,osvezavajuci miris.Svakako mi je dobro dosao u vozu (put od od 18h,uzas),i vecno sam mu zahvalna.Umesto vlaznih maramica koje generalno,u vecini slucajeva ne ubijaju bakterije,vec samo daju osecaj cistoce,antibakterijski gel to itekako radi,i moze ici u torbici svugde sa Vama.Ovim proizvodom sam prezadovoljna,i toplo ga preporucujem !Upija za par sekundi,i osecaj je kao da ste upravo
oprali ruke i obrisali ih peskirom,bez ikakve lepljivosti!


























*Forever Sun Lips Cooling Protection*


Ovo malo cudo obozavam !
Definitivno najbolje labelo koje sam probala(a probala sam mnoga,to mi je opsesija,bice uskoro poseban post samo o balzamima za usne).Jako je fine teksture,ne lepi se,ne ostavlja onaj mastan sloj na usnama,a opet,ne isusuje,pruza savrsenu vlaznost.

Sadrzi zastitni faktor 30.Ja ga mackam svaki put neposredno pre ulaska u solarijum,ili pre bilo kakvog izlaganja suncu,i vidim OGROMNU razliku.I te kako radi svoj posao,usne su obnovljenje,preporodjene,mekane i savrseno hidrirane !














I pored svega toga,ima izuzetno prijatan,osvezavajuci miris(na Aloju),i ostavlja jak osecaj hladjenja na usnama.Par sekundi nakon nanosenja oseticete kako krece da hladi....sto je za leto dusu dalo :)

























Forever Living proizvode nazalost ne mozete naci u slobodnoj prodaji,u radnjama.Narucuju se,poput Avon i Oriflame kozmetike.Preporucujem da bacite pogled na njihov katalog,ja sam ovde obuhvatila samo 2 kozmeticka proizvoda,ipak,ovo je kozmeticki blog.Ja sam ovim brendom odusevljena.
Ukoliko ste zainteresovani za online kupovinu mozete to uraditi klikom na ovaj link (klik).

Za sva pitanja,tu sam,slobodno pitajte u komentarima.

Moje usne samo sa Forever living labelom


Sve u svemu,definitivno vrede,iako je jaca cena,zbog cega sam i ja u pocetku bila skepticna,toplo preporucujem.

Jeste li Vi ikada probali neki Forever Living proizvod,i kako ste zadovoljni istim ?
Do sledeceg citanja,Kisses,J. Follow my blog with Bloglovin

3 comments:

  1. Koliko si platila balzam i koji lak imas namazan? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je 3,40evra a lak je Golden Rose Selective kolekcija Beige Satin broj 12 ! Pozzic :*

      Delete
  2. Zdravo draga, pratim tvoj blog, kao i mnoge kozmetičke blogove, a počela sam i ja od skora da pišem svoj u kome ću se baviti i prirodnom kozmetikom. Značilo bi mi ako bi me pratila jer pokušavam da se povežem sa što više ljudi koji se bave takvom vrstom bloga. Hvala puno, cmok!http://evenflowmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete