9 Apr 2014

Poredjenje - Oriflame VS Avon Bubble Bath

Ovo depresivno,kisovito,tmurno vreme samo za ispijanje kafe u pidzamama uz laptop i sluzi.
Ono sto ja volim da radim kada je ovakav dan je...da napravim sebi toplu,penastu,opustajucu kupku i da se izlezavam u kadi !



 Definitivno(iz svog isustva govorim) utice na stres,podize raspolozenje,opusta,i neguje kozu.Moj tata ima obicaj da kaze 'Covek je kad se istusira novi covek.Udjem umoran u kadu,izadjem odmoran.'
Uglavnom cujem da kupku prave predvece,pred spavanje.Ja recimo to uvek radim popodne,tad mi najvise odgovara.
Bitna stavka-kupku sipate u kadu ispod mlaza vode,dok punite kadu,i tada se stvara pena,a ne kada je kada vec puna,jer ce pena biti siromasna,a vi cete misliti da proizvod nije dobar !



             Trenutno koristim naizmenicno Avon Warm Vanilla&Fig i Oriflame Delicious Moments.


1.Avon Warm Vanilla&Fig
Miris vanile i smokve.
Mirise mi slatkasto,ali jako,vise smokva nego vanila,i vise mi mirise na prijatan omeksivac nego na kupku.Kada se ratvori u vodi,miris nije toliko jak,i ubrzo,nazalost,nestaje.
Dobra strana-jako dobro peni !
500 ml,cena je 500 din,ali cesto je na snizenju u Avon katalogu,tako da sam ja svoju platila 350 din.

(mozete videti sastav)


2.Oriflame Delicious Moments
Miris vanile,bele cokolade i jagoda !
Malo je reci da mirise savrseno.Miris nije prejak,ne gusi,taman je kako treba,kao mesavina sladoleda,pudinga i tople cokolade,njam.Gusca je struktura nego kod Avonove,vise lici na gel za tusiranje.
Losa strana-slabije peni nego Avonova.
Prema mojoj kozi je bio blazi nego Avon,dakle,vise mi prija Oriflame.
Sporije se trosi nego Avon zbog gusce strukture.

750 ml,cena je oko 600 din.


(mozete videti sastav)




Generalno pravilo sto se kupki tice je da se ostajanje u istim vise od pola sata ne preporucuje,jer mogu isusiti kozu.Upravo zbog toga,obavezno se istusirajte nakon kupke,i nahranite kozu tela hidratantnim mlekom.

Da li koristite kupke,koja vam je omiljena i koliko cesto to radite ?

evo i mene:)



Hvala na citanju 





2 comments:

  1. Napokon jos neko da ima strast prema kupkama:)! Obozavam da se kupam u kadi punoj tople vode i pene,uzivam u tome otkad znam za sebe,opustim se i iskljucim od svega:) Sada koristim Avon Spring Garden kupku,divna je,sipam malo a peni puno:D Jel i ti cujes komentare tipa Ma to je glupo,nemam ja vremena za to,voda se brzo ohladi i slicne gluposti?Oguglala sam na takve opaske i uzivam,ne znaju sta propustaju:) Raspisah se,sorry zbog toga.Super ti je post:) K.

    ReplyDelete
  2. K,hvala ti na komentaru,i bas mi je drago da delimo strast ! Raspisi se slobodno,ja to bas volim,znaci da si uzivala u mom postu,a to uvek imponuje ! :)
    Sto se komentara tice-cujem,cujem,redovno,i od ukucana ( 'svu vodu ces da potrosis,treba jos neko u ovoj kuci da se kupa' ) a i od drugarica ( 'na sta ti trosis vreme,sacuvaj Boze' )....ali sta cu kad volim,meni je to i dusevna hrana !
    Nisam probala tu Avonovu kupku,kakav je miris ? :)

    ReplyDelete