3 Jun 2014

Dove po godisnjim dobima !

Sto se nege tele,definitivno moj no.1.Prija mojoj kozi,miris je fenomenalan,i iako cesto isprobavam nove proizvode,Dove moram uvek da imam u kupatilu.Ovo je moja trenutna dobitna kombinacija :)


Uvek volim da mirisem 'osvezavajuce'.Ne volim jake,slatke mirise,a sa druge strane,ne volim ni preterano citusne.Tako da je ovo za mene zlatna sredina.



Klasican Dove gel za tusiranje - izuzetno kremaste teksture,mirise 'na cisto',njega imam uvek u kupatilu,a najcesce ga koristim na prolece i jesen,iako je dovoljno osvezavajuc miris i za leto,ali leto je ipak prepusteno mom favoritu...

Dove krastavac&zeleni caj - shvatila sam da,nicim izazvano,obozavam miris krastavca kad je rec o kozmetici ! Ovo je moj favorit,leto mi mirise na ovu mirisnu notu.Zadrzava se na kozi,hidrira savrseno (ja imam normalnu do suvu kozu ),topla preporuka !

Dove badem i hibiskus - moj 'zimski' gel za tusiranje.Mirise puderasto,na bademe,ali ne zagusujuce.Hidratacija i zadrzavanje mirisa na kozi su +.Ovaj gel,recimo,ne bih mogla leti da koristim,dok imam drugarice kojima je ovo letnji miris.Kao sto rekoh,zaista nije jak,niti previse sladak,prosto,ja volim da leti mirisem na krastavce,haha.


Mali dodatak :)
Stik je maltene potrosen,pa sam kupila roll-on,miris vec svima poznat,da ne davim.Moram da priznam da,posto ih uporedo koristim,primetila sam da se miris roll-on-a znatno duze zadrzava na kozi,i intenzivniji je.

Sve u svemu,od mene jedna velika preporuka za Dove kozmetiku !
Kakva iskustva vi imate sa njihovim proizvodima&koji vam je omiljeni ?

6 comments:

  1. I ja obožavam Dove kozmetiku.. Slažem se za tuširalice , uvijek jedna od njih mora da bude Dove :-) Tako i mlijeko za tijelo, neka klasika kad ne znam šta bih drugo kupila. Ma da ,da budem iskrena više preferiram Niveine roll on , nego Dove :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niveini su odlicni,da,ja sam samo emotivno vezana za Dove zbog mirisa (:
      Ja ne volim da eksperimetisem puno,pa bez preporuke ili citanja recenzije nekog proizvoda,ne kupujem.Tako da,ako imas neku preporuku za dobru mazalicu za telo,a da nije Dove,javi ! Pozzic :)

      Delete
  2. I ja volim dove kupkice,obozavam posebno ovu liniju sa krastavcem,a trenutno sam na isprobavanju one od smokvice!! I divna je !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se sve motam oko te smokvice,njuskam je danima,ali nikako da prevagnem i da je uzmem ! Moracu,cim cujem da nesto valja,moram i ja da imam,haha :) Pozdrav !

      Delete
  3. Lep post:)! Obozavalac sam Dove kozmetike,probala sam naravno i mnoge druge ali nista bez Dove-a.Godinama sam verna kupkama(sve arome),sapunima(takodje sve arome) a stikovi su im neprikosnoveni(sad se mucim sa Neutro Roberts stikom,potpuni fail!),imam trenutno i Dove roll-on s miner.Mrtvog mora,ma Dove je zakon:D! Btw,ja sam ti ostavila kom.za Avon kupku Spring Garden(delimo ljubav ka brckanju u kadi:)),i evo da ti odgovorim da je divan miris,bas kako joj i ime kaze:) Pozdrav od Kristine(tvoje koleginice iz Nisa:))

    ReplyDelete
  4. Hvala ti :)
    Super,bas mi je drago da neko deli moje odusevljenje Dove proizvodima :))
    Moracu da isprobam i tu Spring Garden.
    Kisses za koleginicu,K. !

    ReplyDelete