6 Jun 2014

Multiactiv krema sa krastavcem i zelenim cajem !


Slucajno sam naletela na ovu kremu u DM-u,i kupila je,naravno,zbog mirisa.
Miris je prijatan,osvezavajuc,ali nije intenzivan,kao kod Dove proizvoda sa istom mirisnom notom,sto moze biti i plus i minus,zavisi sta od kreme ocekujete.Prisutnija je nota zelenog caja nego krastavca.
Upija brzo,lako se razmazuje,nije preterano gusta,a opet,hidratantna je,i zaista daje 'osecaj svezine'.Moze da posluzi i kao podloga za puder,buduci da nije masna,pa ne dolazi do isijavanja koze u T-zoni (sto se kod mene desi kad recimo stavim Becutan pre sminkanja,ne preporucujem,nikako :D ).
Licno,mislim da je za normalan tip koze.

Preporucujem da procitate sastav kreme,sadrzi Pantenol,koji nekome ne odgovara.Meni,licno,ne smeta !

Cena je oko 400 din.


Sve u svemu,sasvim solidna,osvezavajuca kremica,po vrlo pristupacnoj ceni !

Kakva vi imate iskustva sa Multiactiv proizvodima ?


4 comments:

  1. Nisam probala, ali sam u potrazi sa nekom laganom kremicom, pa bih mogla u pohod na dm :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas je lagana,ako imas bas suvu kozu,nije dovoljna nega,iskreno,ali kao dnevna krema funkcionise super :)

      Delete
  2. Nisam koristila Multiactiv proizvode, ma da imam jednu gel kremu iz avona isto sa krastavcem, pa dok nju potrošim možda isprobam koju iz ove linije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merkala sam tu iz Avona,i na kraju je nisam kupila,a mogla bih.Taman da razmenimo iskustva :) Pozzic !

      Delete