8 Apr 2014

Bobbi Brown Rich Lip Color Trio ( Photos & Swatches)

Da napomenem odmah da ove ruzeve ne mozete naci u slobodnoj prodaji kod nas,ali,ukoliko ste u mogucnosti,mozete ih naruciti online sa Bobbi Brown sajta.
Ja sam ih dobila na poklon iz inostranstva.Ukoliko cesto putujete,mozete ih naci ovako,u kompletu,u prodavnicama na aerodromima.
U pitanju je Trio - Pink 06,Tulle 34 i Salmon 01.







Izuzetno su bogati i pigmentovani,mada ja obavezno pre nanosenja uradim piling usana i nanesem balzam,jer umeju da se skupljaju onako na usnama,ne nalezu na usne onako kako sam ocekivala,odnosno,vidi se svaka pukotina.Buduci da je Bobbi Brown u rangu sa MAC kozmetikom,nisam to ocekivala,no dobro,poklonu se u zube ne gleda:)

Ovo su tri nijanse koje sam ja dobila(slika je sa interneta).



A evo kako izgledaju swatchevi na mojoj ruci





1.Salmon 01
Koralno-breskvasta nijansa.Nije drecava,nije narandzasta,ali nije ni nude,vidljiva je na usnama.Ovu nijansu nanosim tako sto utapkam na usne pa ih poklopim,da ne bi boja bila previse jaka.Savrsena nijansa za prolece,duge kajsijaste ili mint suknje i crop-topove,haha.



bez blica(prirodno svetlo)

sa blicem
2.Tulle 34
Moj favorit od sve tri.Bobbi Brown je opisuje kao soft pink,medjutim,ovo je,po mom misljenju,rozikasta nijansa sa braon podtonom.Deluje prirodno na usnama,i nijansa je koju mogu da nosim na posao,a da ne delujem 'prenasminkano'.Procenite sami:)


bez blica ( prirodno svetlo)

sa blicem
2.Pink 06
Prava pravcijata pink boja.Ni svetlo,ni tamno,ni drecavo,ni Barbie pink.Pa ko voli,nek' izvoli:)


bez blica(prirodno svetlo)
sa blicem

Cena jednog ruza je u Americi US$25.00.
Verovatno su jeftiniji ovako,u paketu,ali,nazalost,nisam mogla da pronadjem cenu na internetu.
Jos jednom naglasavam,jako,jako su pigmentovani i postojani,ali,u mom slucaju,iako deluju kremasto-isusuju !

Kako vam se cine ? Da li biste zelele da napravim poredjenje nijansi sa jeftinijim ruzevima za usne koji se mogu naci kod nas,odnosno,da im nadjem dvojnike ? 


Hvala na citanju 

8 comments:

  1. Pa presavrseni su. Fav: Tulle34. :)*

    ReplyDelete
  2. Prelepi su! Meni je fav pink 06 :) I imas prelepa usta Korti :*

    ReplyDelete
  3. Mozes li probati da nadjes dvojnike za sva 3? Prelepi su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno,cim nadjem najpribliznije nijanse,slikam i kacim poredjenja :) Hvala ! Pozdrav !

      Delete
  4. Boze kakva usta..... mogu samo da sanjam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Bamby,ih,nisu tvoje usne lose,naprotiv,ja sanjam o tvojoj kosi,da se razumemo :D
      Kisses,K.

      Delete