15 Jul 2013

Headband Heatless Curls - Kardashian lokne

Pre par meseci na Ana forumu je jedna clanica okacila klip na kojem devojka uvija kosu uz pomoc trake,i nas par je resilo da se baci na posao,i da to isprobamo.
Postupak ide ovako :
  1. Rastavite kosu na dva dela
  2. Stavite traku(ili bilo sta sto moze da ide oko cele glave,dakle ne rajf)preko cela
  3. Uzmete prvi pramen do lica,podignete ga,provucete ga kroz traku i spustite
  4. Izdvojite sledeci pramen,spojite ga sa ostatkom prvog(koji ste vec provukli),i tako redom,dok ne stignete do kraja prvog dela kosa.Onda to ponovite i sa druge strane,tako da cela kosa na kraju bude obavijena oko trake.
  5. Mozete prespavati sa trakom,ili samo fenom osusiti kosu.Isto tako,mozete raditi ovo na mokru,polusuvu ili suvu kosu.Ja preporucujem polusuvu,ili blago nakvasenu.Pre nego sto skinete traku,savetujem da je naprskate lakom,kako bi lokne duze drzale.
Sto je deblja traka oko vase glave,to ce lokne biti vece.I naravno,sto je duze drzite,to ce lokne biti definisanije.

Ovako napisano deluje pomalo konfuzno,aali zato je tu klip :)
Devojka sa klipa uvija redom svaki pramen oko svoje ose,pa ga tek onda provlaci.To mozete,a i ne morate da radite.Ja nisam.

Upravo ovakvu frizuricu ima i Kim Kardashian.


A evo kako je ispala meni :)

Ukoliko se odlucite da isprobate ovu metodu,ostavite u komentaru svoje iskustvo,ili mi posaljite sliku,a ja cu je rado okaciti na blog kao inspiraciju za druge devojke.

ℒots of ℒove

5 comments:

  1. Replies
    1. Hvala ti na tako lepom i ujedno i prvom komentaru na mom blogu!:)

      Delete
  2. Pokusavam,pokusavam,pokusavam, ali mi nikako ne ide :( ili budu uzasno sitne, ili se umrse ili jednostavno ispadnu fuj :( na svima to savrseno izgleda, a meni, ocaj :( radila sam sa takvom trakicom kao devojka sa klipa, mozda je u tome problem...Tebi su divne lokne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam imala slicnih problema, jer mi je kosa isuvise mekana i neposlusna... Na kraju sam pokusala sa sirom, pamucnom trakom na koju sam namotavala nesto krupnije pramenove i svaki ponaosob ucvrstila ukosnicom. Mozda pripremna varijanta nije izgledala tako lepo kao na klipu, ali je krajnji efekat bio odlican! :)

      Delete
    2. Lover,probaj sa sirokom trakom(ili jednostavno iseci deo kod butine od starih najlon carapa pa sama odredi sirinu)kao sto rece devojka iznad,i probaj da svaki pramen obmotas oko svoje ose pre nego sto ga obmotas oko trake,da ne bi malecni pramenovi ispadali,jer upravo se oni mrse.Ako si me razumela.Super je ideja i ovo sa ukosnicama ! Hvala sto citate blog :)

      Delete